תקשורת בינאישית

 

תקשורת בינאישית היא כלי ניהולי מרכזי. בעולם העסקי הגלובלי והדיגיטלי, מנהלים נדרשים להשתמש בערוצי תקשורת שונים ובמיומנויות תקשורת מגוונות, כדי להיות מקור השראה, ליצור אמון ולהניע לפעולה.

 

תקשורת בינאישית נכונה היא הדרך היעילה ביותר להפוך אנשים זרים לקבוצה מגובשת המניעה ארגון משגשג.

 

באימון אישי 1X1, בסדנא קבוצתית או בהרצאה פעילה, מוקנים כלים מעשיים לשימוש בתקשורת נכונה ככלי עבודה, לניהול נכון של הממשקים הפנימיים והחיצוניים, שיפור הסמכות האישית ויכולת ההשפעה והשכנוע, התמודדות עם שיחות קשות ופתרון קונפליקטים.​